Thursday, August 4, 2011

Lawatan Ke Bandung

Hari Pertama 4 August 2011 (Khamis) saya bertolak dari Alor Setar ke Kuala Lumpur dengan menaiki pesawat airasia jam 8.00 pagi sampai di airport LCCT Kuala Lumpur jam 9.00 pagi.  Sampainya saya disana terus saya ke restoran makan seperti biasa la buka lettop terus buat kerja sementara menanti jam 2.00 petang untuk berlepas ke Bandung.

             Pesawat tiba di Kuala Lumpur
        
Kawan belum lagi tiba jam sudah pukul 4.00 petang tiket sudah chekin, apa pun bersabar aja la dalam masa menunggu kawan datang dengarlah pengumuman penerbangan ke Bandung jam 5.00 petang ditunda masanya tidak diberitahu, akhirnya kawan pun datang beliau terus mengajak saya masuk, saya kata penerbangan ditangguhkan.


Menunggu pesawat

Kami berdua berehat sambil buka internet dia pun bawa lettop jadi kami tak kisah la janji kami berdua boleh buat kerja masing-masing, jam 6.10 pengumuman minta kami penumpang-penumpang nak ke Bandung diminta melaporkan diri untuk checkin mernaiki pesawat.

Beli makanan untuk berbuka puasa diatas pesawat

No comments:

Post a Comment