Thursday, August 11, 2011

Perjalanan Ke Kuala Lumpur

Selepas berbuka puasa dan solat maghrib bersama keluarga dirumah saya minta isteri menghantar saya ke airport untuk menaiki pesawat menuju ke Kuala Lumpur sampainya saya diairport terus ke misin checkin AirAsia untuk mengambil tiket penerbangan.


Setelah mendapatkan tiket masa berlepas jam 9.50 malam sementara menunggu saya mengambil kesempatan membuka Lettop untuk semak blog, apabila waktu bertolak sudah sampai kedengaran pramugari mengumumkan semua penumpang-penumpang pesawat AirAsia ke Kuala Lumpur diminta beratur dipintu masuk hadapan.


Saya pun lantas menutup lettop seperti biasa la orang lain semua masuk kemudian baru saya masuk tujuanya untuk mendapat tempat duduk yang selesa, keselurohan penumpang pada malam itu hanya 80% sahaja maka banyaklah tempat duduk yang kosong.


Setibanya saya jam 10.50 malam di LCCT, Kuala Lumpur tersedia menanti ketibaan saya En. Azih bin Muda bersama dengan En. Kalai yang kebetulan baru pulang dari majlis berbuka puasa bersama YAB Perdana Menteri di kediamanya Sri Perdana Putrajaya.


Lantas saya pun menaiki kereta menuju ke Hotel KL International, sampainya kami di hotel sebelum masuk kebilik kami duduk dibawah sambil makan dan minum serta berbual dengan beberapa orang kawan-kawan lain yang tiba awal.

Lobby Hotel

No comments:

Post a Comment