Thursday, April 18, 2013

Majlis Perasmian Pelancaran Perumahan Penjawat Awam 1 Malaysia

Satu lagi Projek Perumahan Penjawat Awam 1 Malaysia (PPA1M) telah diusahakan oleh Perbadanan Putrajaya dan majlis Pecah Tanah serta Perasmian telah diadakan pada 18/04/2013 Khamis jam 8.30 pagi bertempat di Everly Hotel, Presint 1, Putrajaya.

PM menyerah Borang kepada Ketua Setiausaha Negara
Pegawai-pegawai Kanan & Ketua-ketua Jabatan
Sebahagian yang hadir

Majlis Perasmian Pelancaran Perumahan Penjawat Awam 1 Malaysia yang dihadiri seramai 1,000 orang oleh Penjawat-penjawat Awam khusus di Putrajaya telah dirasmikan oleh YAB Dato' Sri Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak dan sebelum itu disebelah pagi.

PM bersama Penjawat Awam
Salah 1 Pelan dan Model Rumah
PM menjamu selera
Bersama Presiden Cuepac dan Timbalanya

Sebelum beliau ke majlis perasmian di Everly Hotel disebelah paginya beliau telah melakukan majlis pecah tanah di 1 tapak yang disediakan khas untuk projek ini yang terletak dijalan di Presint 17 Putrajaya. Bagi melaksanakan majlis ini pihak Perbadanan Putrajaya telah menyerahkan tangung jawab kepada Builder Of Distinction SETIA SP Setia Berhad Group.

Ketibaan PM disambut Ketua Setiausaha
PM sedang mengorek tanah
Bergambar di Tapak Pecah Tanah

Presiden Cuepacs bersama Timbalanya En. Azih bin Muda serta Pengarah-pengarah dan Ketua-ketua Jabatan dari pagi-pagi lagi sudah berada di Tapak Pecah Tanah bagi menyambut ketibaan YAB Dato' Sri Mohd. Najib bin Tun Haji Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia.

Menunggu Ketibaan Perdana Menteri
Menayaksikan Majlis Pecah Tanah

No comments:

Post a Comment