Tuesday, October 14, 2014

Lawatan ke Labuan

Selepas saya balik dari melawat Bandar Ho Chi Minh pada 28-30/09/2014 hari ini 12/10/2014 saya melawat ke Labuan buat kali ke dua setelah saya buat Lawatan yang pertama pada Bulan August 2014.




Labuan

Kali pertama saya datang saya menginap di Hotel Pulau Labuan 1, tapi kali ini saya menginap di Hotel Pulau Labuan 2 yang tidak jauh diantara kedua-dua hotel dengan kadar harga bilik satu malam Rm 148.00.

Bilik Hotel
Sarapan Pagi

Biliknya cantik ada pelbagai kemudahan di bilik bersekali breakfast termasok wifi untuk pelanggan-pelangan di situ. Bilik-bilik ini sentiasa penuh oleh Pekerja-pekerja Pelantar Minyak, saya bernasib baik kerana boking terlebih awal sebelum saya ke sana.


Makan Malam

Kali ini saya berpeluang menaiki bot injin kuasa besar turut bersama mengambil dan menghantar Pekerja-pekerja Pelantar Minyak dari satu kapal ke satu kapal. Mereka-mereka ini membeli belah yang banyak untuk di bawa balik ke Kapal.





Menaiki Bot

No comments:

Post a Comment