Tuesday, October 7, 2014

Perjumpaan dengan staff

Hari ini 7hb Oktober 2014 semua Kakitangan Perkhidmaan Awam di Jabatan Jabatan Kerajaan di seluroh Negara mula bekerja setelah bercuti selama 3 hari bagi Negeri yang bercutipada hari Ahad manakala bagi Negeri negeri bercuti pada hari Jumaat mereka bercuti selama 4 hari.

P
ejabat Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad

Pejabat Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad hari ini mula kembali membuka pejabatnya, ramai yang hadir dan sebahagian staff yang tidak hadir maklumlah ambil cuti tambahan berhari raya bersama keluarga.

Kain di susun atur setiap kerusi

Pagi ini Setiasuaha Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad mengadakan Morning Prayer kepada semua warga kerja yang hadir bagi memberi nasihat serta mendengan masaalah masaalah yang di bangkit oleh Ahli Lembaga serta anggota-anggota Koperasi dalam tempoh 2 bulan ini.

Setiausaha sedang memberi taklimat

Taklimat ringkas khususnya dalam Pentadbiran di sampaikan oleh En Khairul Anuar Pengurus Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad di bantu oleh Puan Fahizah Yakop Penolong Pengurus Koperasi.

Sessi membincang

Setelah Setiausaha menyampaikan maklumat maklumat yang terkini serta membincang isu-isu dan masaallah berbangkit dalam menambah pembaikan semua warga kerja di beri nasihat hendaklah memberi perhatian atas kerja dan tangung jawab yang di berikan.

Setiausaha menandatangani invoice

Diakhir perjumpaan itu Setiausaha bermurah hati memberi setiap warga kerja seramai 24 orang sehelai kain sutra yang di beli khas dari Ho Chi Minh.

Setiausaha membincang dgn Pe, Pengurus

No comments:

Post a Comment