Thursday, October 9, 2014

Tahniah Datuk Azih bin Muda

Surat dari Kerajaan Negeri Melaka Perkara PENGURNIAN DARJAH, BINTANG DAN PINGAT KEBESARAN NEGERI MELAKA SEMPENA HARI JADI KE 76 TUAN YANG TERUTAMA YANG DI PERTUA NEGERI MELAKA TAHUN 2014. telah dihantar kepada penerima En. Azih bin Muda di alamat N0.4191 Kg. Padang Macang, Manir, 21200 Kuala Trengganu. Trnegganu.

(D.P.S.M)

Pengurnian Bintang yang di terima hari esok 10/10/2014 ialah DARJAH PENGKUAN SERI MELAKA (D.P.S.M) YANG MEMBAWA GELARAN DATUK, Pengurnian ini adalah sebagai penghargaan Tuan Yang Terutama Tun kepada En. Azih bin Muda sebagai Presiden Cuepacs terhadap perkhidmatan dan jasanya yang cemerlang kepada Negeri Melaka Khususnya dan Malaysia amnya.

Bergambar bersama Perdana Menteri, Malaysia


Saya mewakili seluroh Ahli Lembaga, Odit dan Warga Kerja Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad dengan ini mengucap TAHNIAH kepada Datuk Azih bin Muda, Presiden Cuepacs merangkap Presiden ANULAE Semenanjung Malaysia dan Pengerusi Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad.

Pengerusi Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad
Taklimat kepada Kakitangan Perkhidmatan Awam

Memamtau Kerja JPJ

Sesunggunya inilah buat pertama kalinya Presiden ANULAE Semananjung Malaysia dari Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) dan Pengerusi Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad juga dari PBT mendapat penganugerahan ini dalam masa menjalankan tugas memimpin ke dua dua organasai ini.

Barisan Kepimpinan Cuepacs
Bersama dgn Tim. Menteri
Melawat Kaunter

No comments:

Post a Comment