Saturday, September 10, 2011

Pertandingan Persaorangan & Berpasangan Lagu Raya

Sebaik sahaja program 3R selesai dijalankan majlis bersambung dengan pertandingan Lagu-lagu Hari Raya, Majlis dimulakan pada jam 10.30 malam dengan pendaftaran seramai 27 orang peserta persaorangan dan 5 peserta berpasangan.  



Pengadil

Pengadil 2 orang kedua-duanya wanita seorang dari environment IDAMAN Sdn Bhd iaitu Cik Azlinda Ariffin dan Puan Yang Jamilah bekas Penari Badan Kesenian dan Budaya Alor Setar. Tahniah diucapkan kepada mereka berdua pemilihan peserta yang berjaya tempat pertama hingga ke lima tidak ada sebarang protes dari mana-mana pihak terutama dari peserta.

Sebahagian dari Pengunjung

Pertandingan diadakan 2 ketegori Persaorangan dan Berpasangan, Peserta Persaorangan seramai 27 orang manakala Peserta Berpasangan hanya 5 pasangan sahaja.  Hadiah-hadiah yang disediakan kepada kedua-dua ketegori dari tempat pertama ke lima. Tepmat Pertama Dapor Masak, Kedua Periok Nasi, Ketiga Pembakar Roti, KeEmpat serika dan KeLima Set Camca.

Hadiah-hadiah

Pemenang tempat pertama bagi ketegori lelaki Adik Ahmad Iqbal dengan markah tertinggi 70/20, Kedua En. Zainol Abidin mendapat markah 65/23, Ketiga Adik Zaidatul Iman markah 65/22, KeEmpat Abang S 60/24, Ke Lima En. Mohd. Ismail bin Md. Noor 50/15.

Johan Persaorangan
Naib Johan
Tempat Ke Empat

Bagi Pasangan Pertama En. Mas Eddy & Pn. Zamzurilhana, KeDua En. Zakaria Wahab & Noor Madiah Aziz, Ke Tiga En. Mohd. Ikwan & Ani, Ke Empat En. Ahmad Faizal & Sarah dan Ke Lima Bang Mi & Tengku Zamharil.

Johan Pasangan
Naib Johan Pasangan
Tempat Ke Tiga

Ketegori pakaian tercantik jatuh pada En. Mas Eddy dan Pn. Zamzurilhana masing-masing mendapat hadiah hamper. Disamping itu sebanyak 80 hadiah cabutan bertuah disediakan kepada pengunjung-pengunjung pada malam tersebut.

Cederamata Pengadil
Cederamata Pengadil

Bagi pertandingan meneka biji betik seramai 70 orang peserta yang mengambil bahagian, hanya 5 orang sahaja yang ditawarkan hadiah seperti berikut:-  Pertama TV Colour 21", Ke Dua DVD Player, Ke Tiga Dapur, Ke Empat Kipas Angin dan Ke Lima Cerek Electirk.

Pemenang teka biji betik
Bergambar bersama pemenang


No comments:

Post a Comment