Tuesday, December 20, 2011

Firefly

Perjalanan saya dari Alor Setar ke Kuala Lumpur pada 18/12/2011 jam 7.30 malam dari Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim menuju ke Subang dengan menaiki Firefly dan sampai diLapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah Subang jam 8.20 malam.

Alor Setar

Subang

Sampai disana kawan sedia menunggu dan menghantar saya ke City Park Hotel untuk bermalam disana, sebelum itu kami pergi makan-makan dan berbual mengenai syarikat yang baru ditubuh dan didaftarkan.

City Park Hotel
Kedai Makan

Keesokanya 19/12/2011 jam 8.30 pagi saya pergi ke Pejabat Koperasi KOSPETA bagi menjalankan tugas biasa memantau perjalanan kerja yang dibuat oleh kakitangan koperasi. Sepanjang sehari disana saya sempat melihat list potongan yuran dan bayaran balik hutang khusus untuk syarikat IDAMAN Alor Setar serta melihat file-file tuntutan hutang yang melalui peguam.

Pejabat Koperasi KOSPETA KL

Setelah selesai semuanya saya kembali ke Lapangan Terbang Sultan Abd. Aziz jam 6.00 petang bersama kawan saya yang turut bersama ke Alor Setar bersama saya.

Subang
Penerbangan Balik ke Alor Setar
Dari Alor Setar ke Subang

1 comment:

1. Sangat berguna info dan video tu...saya dah beli tiket dari Subang ke Alor Star..mmg tak sangka 1 jam perjalanan...ingatkan 30 minit jer...video tu sedikit sebanyak bagitahu saya nanti kena lalu escalator dan saiz kapalterbang tu...takutnya ni kali pertama nak naik kapal terbang...