Thursday, March 24, 2011

Kursus PERSONAL EMPOWERMENT

Environmnet IDAMAN Sdn Bhd telah menganjurkan Kursus Personal Empowerment for Organisation Excellence dari jam 8.30 pagi - 5.30 petang di Datai Room, selama 2 hari pada 23-24 March 2011 bertempat di Sentosa Regency Hotel, Jalan Putra, Alor Setar, Kedah. 

Sentosa Regency Hotel

Kursus ini dihadiri oleh seramai 35 orang peserta terdiri daripada Hosu, Sam dan Officer diseluruh Negeri Kedah dan Perlis. Ybhg En. Mhd. Saiful Anuar Zainal, Ketua Pegawai Excekutif turut menyertai selama sehari pada 23 March 2011 dan merasmikanya.

Peserta Pertama Yang Mendaftar dari Perlis
Peserta Kursus

Penceramah terdiri dari Efficent Frontier Consulting adalah syarikat yang dilantik khas oleh MTD bagi tujuan melatih Kakitangan dalaman dan luaran khusus untuk environment IDAMAN Sdn Berhad.

Video Ucapan CEO

Video Penceramah

Diantara Topik yang diBentangkan seperti berikut:-

1.   Under Standing The Organisational Culture
2.   Managing Your self
3.   Human Relations For Effective Results
4.   Managing Your Work
5.   Managing Your Boss
6.   Marketing Your Self

Penceramah telah berjaya menyampaikan ceramahnya dalam masa 2 hari apa yang paling menyeronokan peserta kursus dalam sessi berkumpulan mengadakan persembahan setiap kumpulan. Pemarkahan diberikan setiap kumpulan dan mana-mana kumpulan yang membuat salah akan dipotong markahnya.

Johan Ketegeri Zoo
Johan Kategeri Berkhatan
Johan Kategori Bersanding
Gerak Kerja Penulisan
Pembentangan Kumpulan
Video Persembahan Kumpulan

Ketua Pegawai Excekutif (CEO) dalam ucapan perasmianya miminta semua peserta kursus memberi perhatian setiap tajuk yang dibentangkan supaya ianya memberi dan menambah ilmu yang sedia ada serta menafaat untuk kebaikan syarikat.

En. Pissal Abu Menyampaikan Sijil kepada En. Ahmad Kamal
Ketua Service Unit Kulim
Peserta Kursus Bergambar Bersama CEO

Hasil kutipan denda berbentuk wang tunai  kepada setiap peserta kursus selama 2 hari yang membuat pelbagai kesalahan dengan melanggar etika kursus dapat dikumpulkan sebanyak RM 102.00. Wang ini disedekah kepada waris Allahyarham salah seorang pekerja environment IDAMAN Sdn Berhad yang bertugas di Sungai Petani.

Pn. Sunita menyerahkan wang kepada Hj.Kamarulzaman
\Ketua Service Unit Sungai Petani
Gambar Keselurohan Kursus














No comments:

Post a Comment