Friday, March 11, 2011

Pertandingan Karoke Berpasangan

environment IDAMAN Sdn Bhd bersama D Anjung Cafe Bukit Pinang mengadakan Pertandingan Karaoke berpasangan untuk Penduduk-penduduk diPekan Bukit Pinang pada 11 March 2011dihadapan Loji Air, Bukit Pinang, Alor Setar, Kedah.

Pentas karaoke
Barang-barang Cabutan Bertuah

Pertandingan ini diadakan buat kali ke 2 yang mana kali pertama diadakan Pertandingan Karaoke persaorangan pada 31 December 2010 sempena malam tahun baru 2011 ditempat yang sama.

Pengunjung
Staff Environment IDAMAN Sdn Bhd

Sambutan orang ramai diluar jangkaan khususnya pengunjung-pengunjung yang datang untuk menyaksikan pertandingan tersebut. Keselurohan peserta yang mengambil bahagian sebanyak 20 orang pasangan.

Pendaftaran Peserta

Peserta
Peserta 
Pengadil

Majlis dimulakan dengan Ucapan En. Pissal bin Abu yang mewakili environment IDAMAN Sdn Bhd. Ucapan yang disampaikan mengenai Pembersihan Awam dan Kitar Semula.

En. Pissal Abu

Majlis Penyampaian hadiah dan cabutan nombor bertuah kepada semua peserta dan pengunjung yang hazir pada malam itu. Hadiah-hadiah yang ditawarkan tempat Pertama RM 200.00, Ke Dua RM 150.00, Ke Tiga RM 100.00, Ke Empat RM 50 dan Ke Lima RM 20.00 beserta sijil dan Hadian Sampingan.

Cabutan Bertuah
Peserta Cabutan Bertuah
Johan Pertandingan Karaoke
Gambar Keselurahan Karaoke

Bersambung lagi... 

No comments:

Post a Comment