Thursday, March 10, 2011

Majls Gotong Royong Bersama Masyarakat

Majlis Daerah Kubang Pasu bersama environment IDAMAN Sdn Berhad telah menganjurkan Program Gotong Royong Bersama-sama dengan Masyarakat dan Peniaga-Peniaga pada 10 Februari 2011, jam 7.30 pagi bertempat diBandar Baru 2, Jitra, Kedah.

En. Afzainizam Ketua CCD mendaftar diri
Environment IDAMAN bersama Ketua Unit dan 
Staff PPSPPA Kubang Pasu

Ybhg. Dato' Yang DiPertua Majlis Daerah Kubang Pasu mengetuai seramai 150 orang peserta terdiri daripada Jabatan-Jabatan Kerajaan, Ngo, JKKKP, MKK dan enviromnent IDAMAN Sdn Berhad.didalam Program Gotong Royong Bersama Masyarakat.

Tuan Setiausaha Majlis sedang memberi ucapan
Wakil Environment IDAMAN Mendengar Taklimat
Majlis Taklimat Gotong Royong

Gotong Royong hari ini memberi tumpuan kahas pada Longkang-longkang dan bahan-bahan buangan disekitar Bandar Baru 2, Jitra. YBhg. Datuk Yang DiPertua Majlis Daerah Kubang Pasu bersama Setiausahanya dan dibantu oleh Ahli-ahli Majlis turut bekerja membersihkan lunggok-lunggok tersebut.

YBhg. Datuk dengan Setiausaha Majlis sedang bekerja
En. Pissal bersama dengan Tuan Setiasusaha Majlis
Apa Kata Dato'

Dengan jumlah peserta yang ada gotong royong pada pagi ini berjalan dengan lancar dan mencapai matlamat boleh dikatakan banyak lunggok-lunggok dapat dibersihkan, Keadaan belakang Bangunan Kedai sebelum ini terhalang dengan lunggok-lunggok kini laluan tersebut sudah pun bersih.

Gotong Royong
Bergambar Bersama YBhg. Datuk Yang DiPerua Majlis
Sudah Bersih
Gambar Keselurohan Gtg. Royong

No comments:

Post a Comment