Friday, July 8, 2011

Bertolak ke Kuala Lumpur

Hati tertanya-tanya apakah boleh saya pergi ke KL dengan keadaan yang agak runcing, mengikut maklumat dari Berita Perdana jam 8 huuuhhhh nampaknya susah sebab ada banyaknya sekatan jalan raya.  maka pada 8 Julai 2011 jam 7.30 pagi saya beranikan diri naik flight ke KL rasa-rasanya ada ka tidak sekatan jalan raya atau pun pemeriksaan ketat di airport.

Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim
Sedang menunggu menaiki pesawat

Sesampainya saya diairport lega rasanya apa yang difikirkan tidak berlaku naik flight seperti biasa, sampai di LCCT KL didapati semunya biasa sahaja dan sampai di KL Central pun nampaknya seperti biasa juga..

Self Checkin
Menaiki Pesawat
\
Sebaik saja sampai di LCCT KL saya terus menaiki Bas Air Asia yang sedia menunggu ke KL sampai di KL Central saya menaiki Keretapi Komuter ke Batu Cave turun dari Batu Cave naik teksi ke Pejabat Koperasi KOSPETA di Pasar Borong..

Bas Air Asia
Keretapi Komuter

No comments:

Post a Comment