Saturday, July 16, 2011

Pertandingan Menyayi & Menari

Restoran NG D BANANA kedai makanan dan minuman terletak di pinggir jalan Padang Besar, Kubang Tiga dengan kerjasama Bahagian Corporate Cominication Department environment IDAMAN Sdn Bhd telah mengadakan Pertandingan Menyanyi dan Menari Berpasangan pada 15 Julai 2011 hari Jumaat jam 9.00 malam bertempat di Kubang Tiga, Perlis.

Restoran Abse
Hadiah
Pengadil

Bagi peserta solo seramai 20 orang dan pasangan menari seramai 8 pasangan yang menyertai pertandingan kali ini. Lagu-lagu yang didendangkan kebanyakan lagu-lagu dangdut dan 2 peserta yang mendedangkan lagu-lagu siam. Semua peserta telah menunjuk kebolehan masing-masing sehingga sukar pengadil hendak membuat keputusan.

Pendaftaran Peserta
Salah seorang peserta pertandingan menyanyi
Pasangan menari berpasangan
Penonton dan peserta

En Pissal Abu Officer Corporate Comunication Department telah menyampaikan hadiah-hadiah kepada pemenang-pemenang kategori menyanyi dan menari berpasangan. Hadiah-hadiah dari tempat Pertama hinga ke Empat bagi kedua-dua kategori semuanya merupakan Barang-barang eletterik.

En. Pissal Abu sedang Berucap
Pemenang Pertama Pertandingan Menyanyi
Pemenang Pertama Pertandingan Menari
Menari Beramai-ramai

Sambutan amat membanggakan sehingga tiada kerusi atau tempat duduk dan ramai yang berdiri dibahu jalan sehingga ada duduk dibawah pokok-pokok pisang. Pertandingan berakhir pada 16 Julai 2011 jam 3.30 pagi

No comments:

Post a Comment