Saturday, July 9, 2011

Hari Koperasi Negara 2011

Sambutan Hari Koperasi Negara 2011 anjuraan Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM) dengan Tema Tranformasi Koperasi Menjana Ekonomi Rakyat selama 3 hari 2 malam bermula pada 8 - 10 Julai 2011 bertempat di Medan Letak Kereta Istana Kehakiman Putrajaya, Kuala Lumpur.  


Kawasan Tapak Pameran

Pelbagai Program telah disusun atur untuk selama 3 hari 2 malam diantaranya pada 8 Julai 2011 Kaunter Khidmat Nasihat oleh Ajensi Kerajaan, Petang Pendaftaran & acara  Inline Skate dan disebelah Malam Forum Perdana Ehwal Islam.

Gerai SKM
Gerai Negeri Sembilan
Pameran

Pada 9 Julai 2011 disebelah pagi Expo & Pameran, Kaunter Khidmat Nasihat oleh Agensi Kerajaan, Majlis Perasmian HKN 2011 oleh Perdana Menteri Malaysia. sebaik sahaja majlis perasmian pertunjukan maskot Udin & Upin, Pameran & Pertandingan Motor Klasik, Pertandingan Karaoke, Jelajah Koperasi, dan disebelah malanya Pertunjukan Basikal Fixie dan Konsert Gegar Hari Koperasi Negara (HKN).

Gerai Negeri Kedah

pada 10 Julai 2011 disebelah pagi Expo & Pameran, Kaunter Khidmat Nasihat oleh Agensi Kerajaan, Senaman Poco-poco bersama dengan Artis dan Pendaftaran Pertandingan Makan Durian Memasak, Gubahan, Mewarna dan Sukan Traditional, disebelah petang Pertandingan akhir karaoke, Iniline skate, Makan Durian, Pemilihan Pavilion terbaik dan berakhir dengan majlis penyampaian hadiah.

Gerai Negeri Pahang

No comments:

Post a Comment