Thursday, April 14, 2011

Majlis Dailog Bersama MKK

environment IDAMAN telah dijemput oleh MKK Taman Perumahan Awam menghadiri Majlis dailog bersama secretariat MKK Dun Jitra telah diadakan pada 14-04-2011 hari khamis jam 3.00 petang bertempat di Dewan Orang Ramai, Perumahan Awam, Tanah Merah, Jitra.

Dewan Orang Ramai

Majli ini dihadiri oleh seramai 20 orang termasok Pengerusi MKK, AJK dan Pengerusi  JKKKP manakala. environment IDAMAN Sdn Bhd diwakili oleh En. Zamzuri bin Awang Ketua Audit, En. Afzainizam Abd. Rahim, Ketua Komunikasi Koporat , En. Pissal Abu, Officer ,En.dan 2 orang wakil dari environment IDAMAN  Kubang Pasu adalah diantara Pegawai dari environment yang hadir dalam sessi dailog ini. 



AJK MKK

Perbincangan pada hari itu tertumpu pada sampah-sampah lunggok, tong ambro dan parit, ramai penduduk merunggut mengenai sampah lunggok dan parit terbiar sehingga tanah banyak didalam parit. 

En. Pissal Abu turut memberi penjelasan

Setelah berdailog berbincang dan penjelasan telah diberikan.semuanya berpuas hati bagi tujuan kearah penambahbaikan dari sudut Pembersihan Awam khususnya Sampah dan Parit disekitar taman tersebut.

Majlis berakhir pada jam 5.00 petang.






No comments:

Post a Comment