Saturday, April 30, 2011

Pertandingan Menari Berpasangan

Sempena menyambut Hari Pekerja 2011 environment IDAMAN Sdn Bhd bersama masyarakat dengan kerjasama Kuala Tunjang Kafe Karaoke (KTKK) telah mengadakan program Kempen Kitar Semula dan Menari Berpasangan pada 30 April 2011 jam 9.00 malam bertempat di Kuala Tunjang, Jerlun Kedah.


Hadiah cabutan bertuah

Program ini mendapat sambutan ramai sebanyak 12 pasangan menyertai pertandingan menari manakala 25 orang menyertai pertandingan menyanyi persaorangan dan berdueit. Tetamu yang hadir melebihi 100 orang.

Tetamu yang hadir
Tetamu yang hadir
En. Pissal Abu sedang memberi ceramah Kitar Semula

Bagi menarik minat orang ramai pihak Kafe menyediakan sebanyak 78 hadiah untuk cabutan bertuah kepada pengunjung-pengunjung kafe. Lagu-lagu yang didendangkan adalah berirama dangdut. Semua penyertaan sama ada persaorangan atau berpasangan mendapat hadiah dari pihak penganjur.

Peserta Berdueit
Papa Rock dengan pasanganya sedang bergoyang 

Program ini berakhir pada jam 2.00 pagi. Diantara hadiah-hadiah yang disediakan berbentuk barang-barang di dalam ketegori Persaorangan, Berdueit, Persembahan Terbaik Lelaki dan Wanita, Pakaian Terbaik Lelaki dan Wanita dan Persembahan Terbaik Lelaki dan Wanita.

Sedang menunggu keputusan
En. Pissal Abu menyampaikan hadiah
En. Pissal Abu menyampaikan hadiah
Pemenang Pertandingan
Video Pertandingan Menari

No comments:

Post a Comment