Monday, June 27, 2011

Mesyuarat Agung Perwaklian Ke 29

Mesyuarat Agung Perwakilan kali Ke 29/2011 telah diadakanya sebaik sahaja selesai majlis perasmian oleh Y.A.B. Datuk Seri Mohd. Ali bin Rustam, Ketua Menteri Melaka.

Meja Pendaftaran

Kehadirin mesyuarat pada pagi seramai 187 orang termasok Perwakilan dan Pemerhati yang ada didalam dewan. Mesyuarat telah sebulat suara memilih En. Azih bin Muda mempengerusikan Mesyuarat Agung Perwakilan kali ke 29 pada pagi ini.

Mesyuarat diPengerusikan oleh En. Azih Muda
Perwakilan yang hadir
Sebahagian dari perwakilan
Audit Luar

Perkara hangat yang dibincangkan mengenai Akaun Penjualan dan Pendapatan Projek Ternakan Ikan Air Tawar yang mengalami kerugian sebanyak RM 49,000.00. Setelah selesai dibahas maka semua perwaklian menerimanya.

Perwakilan sedang berucap
Pengurus dan Pegawai Kanan Koperasi KOSPETA

Mesyuarat juga mengekalkan 3 orang Anggota Lembaga Koperasi dilantik semula iaitu En. Azih bin Muda, Hj. Mohd. Faizi Hj. Aznam dan En. Shamshuddin manakala muka baru Puan Mariah bte Ahmad kesemua mereka menang tanpa bertanding. TAHNIAH diucapkan.

Barisan Ahli Lembaga Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad
Barisan Kakitangan

Mengenai pembayaran dividen perwakilan bersetuju sebulat suara menanguhkan sehingga ianya selesai dikira semula dan mendapat kelulusan pihak Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM)

Kakitangan Koperasi sedang mangambil Nasi
Perwakilan sedang menikmati jamuan

Mesyuarat berakhir pada jam 1.30 dan jamuan makan tengahari disediakan ditingkat 1.


Diluar dewan mesyuarat tempat pendaftaran diadakan Pameran Barangan Electrik dan Penjualan Handfhone dari Syarikat Multimedia (KVK) yang menjadi ejen kepada Koperasi KOSPETA Malaysia Berhad.

Mr. Kalai Pengurus Syarikat KVK

No comments:

Post a Comment